Samenwerking met NHL Stenden Leeuwarden en Emmen

Wij zijn studenten van het NHL Stenden in Emmen en wij volgen momenteel de opleiding Leisure & Event management. Wij hebben via school een opdracht gekregen om een concept te ontwikkelen voor het Streekmuseum Kloosterhaar, om het museum meer bekendheid te geven en hierdoor dus meer op de kaart te zetten. Dit concept hebben wij geschreven voor onze opdrachtgever Streekmuseum Kloosterhaar. Dit is een museum bestaande uit een archief waar Freddie Ekkel sinds 1977 aan werkt. Inmiddels bestaat het archief uit vele unieke foto’s en documenten, het archief breidt zich nog dagelijks uit.Op donderdag 20 mei 2021 hebben wij het Streekmuseum bezocht, hier hebben we kennis gemaakt met het museum en met de oprichter van het museum, Freddie Ekkel. Wij hebben ons concept voorgelegd aan meneer Ekkel, en ook hebben wij ons concept getest deze dag. Wij hebben veel geleerd over het museum en waren erg positief over zowel het museum als over het concept. Ook Freddie Ekkel was tevreden met het concept dat wij hebben ontwikkeld. Hopelijk kan ons idee in de toekomst worden uitgezet door het museum.

Wij zijn bezig met het ontwikkelen van een concept, namelijk een fietstocht van rond de 40 km. Bent u hier benieuwd naar? Houd deze Facebook pagina dan in de gaten!